Welkom op de blog van Scrapsjop. Op deze pagina zult u alle nieuwtjes vinden over Scrapsjop. Tevens willen we lay outs gaan publiceren en allerlei andere scrap weetjes en nieuwtjes met u delen. U kunt ook reageren op onze blogs of zomaar een berichtje achterlaten.



Love, live and scrap…That’s all what it takes!




Scrapsjop

Mijn foto
Grave, Gelderland, Netherlands
Scrapsjop bestaat alweer een paar jaartjes en sinds juni 2012 is Scrapsjop gevestigd in het historische centrum van Grave. In de winkel vindt u een ruime keuze aan producten. Van scrapbookpapier tot aan stempels. Daarnaast neemt Scrapsjop deel aan vele beurzen door Nederland en Belgiƫ. In onze webshop kunt u terecht voor bestellingen en informatie over workshops.

Totaal aantal pageviews

Zoeken in deze blog

Powered By Blogger
scrapsjop. Mogelijk gemaakt door Blogger.

maandag 4 april 2011

Winkel

We hebben een "klein" winkeltje aan huis, maar ons assortiment is groots vertegenwoordigd! Hieronder volgt een impressie. Binnenkort gaan we ook workshops toevoegen aan de blog, maar we zitten nog volop in ons beurzen seizoen!

3 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Bojoura....wat heb je een leuk winkeltje, zeg maar zo "klein maar fijn"
Je weblog heb ik ook al gevonden en ook al bestelt bij je....ben erg blij met de spullen....hoop gauw tot de volgende keer.

groetjes Lilian

Scrapsjop zei

Hallo Lilian,

wat een leuke reactie. Ik ben al de hele avond bezig om uit te vinden hoe de blog moet werken. Ik heb redelijk verstand van computers, maar dit wordt nog een uitdaging! Hartelijk dank voor uw bestelling en hopelijk tot ziens!

Groetjes,

Bojoura

Anette zei

Hallo Bojoura,
Ik heb je ontmoet op de beurs in Zwolle. ( je vond de tag zo mooi die op mijn schort zat)en zie nu dat je toch een blog hebt. Nou ja....in wording dan! Op de beurs liet je erg leuke dingen zien en ik ben benieuwd of die ook op je blog gaan verschijnen. In ieder geval succes!

groetjes, Anette