Welkom op de blog van Scrapsjop. Op deze pagina zult u alle nieuwtjes vinden over Scrapsjop. Tevens willen we lay outs gaan publiceren en allerlei andere scrap weetjes en nieuwtjes met u delen. U kunt ook reageren op onze blogs of zomaar een berichtje achterlaten.



Love, live and scrap…That’s all what it takes!




Scrapsjop

Mijn foto
Grave, Gelderland, Netherlands
Scrapsjop bestaat alweer een paar jaartjes en sinds juni 2012 is Scrapsjop gevestigd in het historische centrum van Grave. In de winkel vindt u een ruime keuze aan producten. Van scrapbookpapier tot aan stempels. Daarnaast neemt Scrapsjop deel aan vele beurzen door Nederland en Belgiƫ. In onze webshop kunt u terecht voor bestellingen en informatie over workshops.

Totaal aantal pageviews

Zoeken in deze blog

Powered By Blogger
scrapsjop. Mogelijk gemaakt door Blogger.

zondag 28 augustus 2011

You're invited!

Altijd weer bedenken hoe de mensen uit te nodigen voor je verjaardag of voor de verjaardag van je kinderen. Vooral voor de kinderen willen we flink uitpakken, maar het blijft lastig om origineel te zijn. Op scrappers gebied is veel mogelijk. Ik had nog een doosje liggen en ik wilde er een leuke invitatie van maken, maar hoe...?

Websters Pages heeft een leuke schattige serie, doch heel vrolijk. De serie heet Let's Celebrate. Hieronder volgen de foto's. Het papier vindt u in de webshop. Er is van deze serie ook nog lint, labels en veren bloemen. Deze embellishments worden op korte termijn toegevoegd!





1 opmerking:

Nathaly zei

Hoi, ik heb jullie vandaag gesproken op de beurs in Rijswijk en wilde even verder snuffelen op de site. Ik wilde nogmaals zeggen hoe mooi ik de Lo's in strandsfeer vind. En onwijs bedankt dat jullie de hangertjes per post sturen. Ik laat wel even weten als ik ze ontvangen heb. Nathaly